Yeni Kangoo

yeni kangooRenault Kangoo yenilenen modeliyle ticari ve binek otomobiller arasındaki konfor farkını sıfıra indiriyor.

Dünyanın lider ticari araç modellerinden biri olan Renault Kangoo, yeni modelini modernize edilen Fransa’daki MCA Maubeuge fabrikasında üretiyor. 2008 yılında ülkemizde ve Avrupa’da satışa sunulacak olan yeni Kangoo eskisine oranla kalite ve konfor özellikleri arttırılmış olarak geliyor.
Yeni Renault kangoo

Kangoo’da, 1.5 dCi 70 bg, 85 bg ve 105 bg’lik üç dizel motor seçeneği olacak. 85 bg’lik dizel versiyon 100 km’de, 5,2 l yakıt tüketiyor ve km’de 137 g CO2 salınımı yapıyor.
Yeni Kangoo, 4,21 m uzunluğunda ve 3 – 3,60 metreküp bagaj kapasitesine sahip.

yeni kangoo
Görünüm olarak eski model üzerine küçük rötuşlar çekilmiş olan kangoo bu haliyle daha modern bir stil kazanmış. Renault Minivan ve Hafif Ticari Araç Müdürü Thierry Moreau, Kangoo’yu 5 koltuklu tasarladıklarını belirtti. Thierry Moreau, yeni kangonun Fiat’ın yeni modeli minikargo fiorino‘ya rakip olarak üretilmediğini, boyut ve özellikler bakımından iki aracın farklı kullanıcılara hitap ettiğini belirtti.

yeni kangoo

yeni reno kangoo

48 Comments

  1. arkadaşlar ben aldım kullanıyorum.araba gayet güzel yol tutuşu süper bunuda şahsen ve bizzat denedim çok güzel yol tutuşu var.iç tasarımı olarak çok güzel.iç döşemesi felan çok güzel.hem aile için hemde ticaret için çok uygun bir araba.ayrıca ticariler arasında en az yakan arabada diyebilirim.çok az yakıyor.bursadan erzuruma gittim ve ölçtüm.km de 150.000 TL para yaktı.yani 100 km de 5.4 ltreye felan geliyo.bizimki 1.5 85 BG versiyonu.yani herkese tavsiye ederim müthiç bir araç.caddy gibi içi kontraplak değil iç döşemesi hayet güzel.ayrıca caddy lar gibide alçak değil aracın altını her yerde vurmuyorsun.süper bir araçççç

  2. bencede gayet güzel bir araba gayet tasarımı iyi diğerine on çeker gayeet güzell….

  3. Mrb. öncelikle şunu söliim, burda yorum yapan arkadaşların bi çoğu laf olsun diye konuşuyo. % 90’ının arabayı ne görmüşlüğü var nede yanından geçmşliği. Araba önceki versiyonla karşılaştırıldığı zaman oldukça farklı. Araç hem uzamış hemde genişlemiş. Jantlar 15 inç ve 195/65 lastikler. 1.5 dci motor 85 beygir güç üretiyoki bu motorla sınıfının en az yakanı. Rampada bayılmıyo. Bazı araçlar gibi (adını yazmam) alt takım hemen dökülmüyo. Bu yönüyle Türkiye yollarına en uyumlu araç. Ayrıca expression modeli full özellikler sunuyo. Far ve yağmur sensörü, dijital klima, arka cam otomatık lütfen biriniz söleyin bu özellikler diğer aynı sınıftaki (dikkatinizi çekerim aynı sınıf diyorum) hangi araçta var. Önce inceleyin, karşılaştırın, kullanın ve lütfen doğru yorum yapın ki insanları kandırmayalım. Çünkü bu yazdıklarımızı pek çok insan ciddiye alarak karar veriyo. teşekkürler.

  4. arkadaşlar o kadar para veripte renaultun yeni üretmiş olduğu arabaları sakın almayın yeni araçları laguna kangoo clio bunların hepsi bi işe yaramaz ilk defa binince güzel bi araba olduğu hissine kapalıyo insan ama devamlı bindiğiniz zaman iğreniyosunuz arabalarından ben derimki avrupa arabanın en kötüsüne binin yinede renault sakın almayın pişman olursunuz bende 2001 mode kangoo vardı çok değişik bi arabaydı 80 km hızdan başka hız yok yola tutuşu hiç yok sadece kangoo için değil taksileride öle doğan bunlardan daha güzel ve konforlu

  5. bence arac cok güzel olmuş arka koltuklarınsıfıra yatması arka camların otomatik olması kasanın geniş olması iç dizaynın geniş olması görüş acısının güzel olması cantların 15 olması AMA SADECE ARACIN ÖNÜ DAHA GÜZEL OLABİLİRDİ VE İC ARKA KOLTUKLARIN YANİ OTURAGIN BİRAZDAHA GENİŞ OLMASI LAZIMDI CÜNKÜ YALCULUK ESNASINDA YATILAMAZ YİNEDE ESKİSİNDEN DAHA COOK GÜZEL SAYGILAR

  6. beyler bence süper+süper bir araba bizim şirket tam tamına 12 adet izmirden aldırttı yanlı yük atınca araba dağılıyor

  7. KANGOYAA SÖZ YOK ARABAB ŞAHAHNE OLMUŞŞ SENİC KSASIDA YAKIŞMIŞDA AYRICAA ARABAB KENDİNE GELMİŞŞŞ

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Mesajınıza resim eklebilirsiniz. (Yanlızca JPEG) Uygun görülmeyen görseller onaylanmayacaktır.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Pin It on Pinterest